Patch notes, dyskusje o następnej turze
: 2014-11-06, 22:02
Pre-release PTR K1.1 Alpha Path Notes
1. Zmiany w systemie struktur
- Koszt wszystkich struktur zostaje zmieniony na wyrażony w "Materiałach budowlanych". Co kryje sie za materiałami budowlanymi jest reinterpretowane w zależności od frakcji
- Każda frakcja otrzymuje w swojej stolicy budynek +2 Materiałów budowlanych na turę, oraz 6 jednostek powyższego surowca.
- Wszystkie budynki wydobywcze obecne w grze generują dwukrotnie większy przychód od zakładanego początkowo. Tyczy się to również możliwych do zajęcia złóż.
- Koszt struktur wydobywczych zostaje ustalony na 4 Materiały budowlane dla wszystkich budynków tego typu, jakie znajdują się aktualnie w grze
- Nowy koszt koszar to 5 materiałów budowlanych.
2. Nowe produkcyjne karty struktur [koszt 5 materiałów budowlanych]
- Szkoła szpiegów - pozwala tworzyć nowych dowódców[szpieg, zwiadowca] w tempie jednego na turę. Koszt produkcji 4 towarów luksusowych.
- Szkoła oficerska - pozwala tworzyć nowych dowódców[dyplomata, specjalizacja ataku, +1atak[xor]+1obrona w zadanym terenie] w tempie jednego na turę, za 6 towarów luksusowych. Dowódcę [+1 pancerz, medyk] za 11 towarów luksusowych.
- Każda z frakcji otrzymuje plan dokładnie jednego z poniższych budynków [W późniejszym okresie dostępa będzie rozbudowa zależna od wyboru na ten moment]
* Browar [koszt 3 materiałów budowlanych. W zamian za towary luksusowe pozwala na warzenie specyfików[kart akcji] wspierających morale oddziałów.
* Laboratorium chemiczne [koszt 4 materiałów budowlanych]. W zamian za towary luksusowe pozwala na tworzenie Sedatyw i Adrenaliny, pozwalając na lepsze zarządzanie zmęczeniem oddziałów.
* Laboratorium alchemiczne [koszt 4 materiałów budowlanych]. W zamian za towary luksusowe pozwala na tworzenie eliksirów [TBA, wycięte z przyczyn praktycznych].
Nota: Tworzone w powyższych budynkach zasoby muszą zostać zadeklarowane jako zabrane z oddziałami z prowincji w której były składowane, jeśli chce się mieć możliwość ich wykorzystania.
Nota: Cecha-Medyk pozwala raz na [wątek|turę] wyprodukować któryś z możliwych do stworzenia specyfików za darmo. Wartym uwagi jest jednak, że wyprodukowanie w zwykły sposób specyfiki zapewniają na ogół kilka użyć w trakcie bitwy, ta cecha medyka nie ma więc nic wspólnego z +k towarów luksusowych na turę.
3. Obronne karty struktur
[Na ten moment nie jest przewidziane oferowanie graczom planów ich posiadłości przed rozpoczęciem wątków na zadanych terenach]
- Mały fort [struktura mniejsza i łatwiejsza do zdobycia niż "przesmyk zemsty"] - 8 Materiałów budowlanych
- Średni fort [Odpowiednik stuktury poznanej w przesmyku, na porównywalnym poziomie są aktualnie wasze główne twierdze] - 14 materiałów budowlanych
- Wieża strażnicza [Chroni przyległy budynek. Jeśli w prowincji znajduje się oddział, efektywność znacząco zwiększona] - 3 materiały budowlane
- Stanowisko artylerii [Chroni znajdującą się wewnątrz jednostkę artylerii, oraz umożliwia efektywniejsze przeładowywanie. Tylko dla frakcji posiadających artylerię] - 3 materiałów budowlanych
4. Jednostki
- Standardowa liczebność oddziałów zostaje zwiększona dwukrotnie [zmiana kosmetyczna]
- Cecha: weteran staje się dostępna. Jest przyznawana wedle widzimisię opiekuna gry części z oddziałów którym udało się przeżyć szczególnie ciężką bitwę.
Weteran zwiększa odporność jednostki na niektóre warunki zewnętrzne, oraz pozwala na zwiększenie efektywności niektórych działań.
5. Organizacja wątków
- Do deklaracji wątków w kolejnych turach będzie dodawana fabularna nota wstępna.
- Wątki przekazane mgom pomocniczym otrzymują karę do poziomu trudności. Wpływa to jednakże również na poziom nagrody.
[TBA ze względów praktycznych wycięte]
- Bazowy poziom trudności wątków, zgodnie z początkowymi założeniami, nadal będzie zwiększany.
-------
Zamknięcie ostatniej tury trochę zostało spowolnione przez pad cba i parę innych czynników. W związku z tym spodziewam się go i tak w przeciągu najbliższych tygodni.
Ponadto jest to moment stosowny na wymienienie uwag odnośnie tury pierwszej, oraz planowanych zmian. Wszystkie zmiany mają charakter sugestii i nie są wiążące. Jest to więc tym bardziej dobry moment na wskazanie tych głupich, oraz konstruktywne zaproponowanie tych mądrych.
1. Zmiany w systemie struktur
- Koszt wszystkich struktur zostaje zmieniony na wyrażony w "Materiałach budowlanych". Co kryje sie za materiałami budowlanymi jest reinterpretowane w zależności od frakcji
- Każda frakcja otrzymuje w swojej stolicy budynek +2 Materiałów budowlanych na turę, oraz 6 jednostek powyższego surowca.
- Wszystkie budynki wydobywcze obecne w grze generują dwukrotnie większy przychód od zakładanego początkowo. Tyczy się to również możliwych do zajęcia złóż.
- Koszt struktur wydobywczych zostaje ustalony na 4 Materiały budowlane dla wszystkich budynków tego typu, jakie znajdują się aktualnie w grze
- Nowy koszt koszar to 5 materiałów budowlanych.
2. Nowe produkcyjne karty struktur [koszt 5 materiałów budowlanych]
- Szkoła szpiegów - pozwala tworzyć nowych dowódców[szpieg, zwiadowca] w tempie jednego na turę. Koszt produkcji 4 towarów luksusowych.
- Szkoła oficerska - pozwala tworzyć nowych dowódców[dyplomata, specjalizacja ataku, +1atak[xor]+1obrona w zadanym terenie] w tempie jednego na turę, za 6 towarów luksusowych. Dowódcę [+1 pancerz, medyk] za 11 towarów luksusowych.
- Każda z frakcji otrzymuje plan dokładnie jednego z poniższych budynków [W późniejszym okresie dostępa będzie rozbudowa zależna od wyboru na ten moment]
* Browar [koszt 3 materiałów budowlanych. W zamian za towary luksusowe pozwala na warzenie specyfików[kart akcji] wspierających morale oddziałów.
* Laboratorium chemiczne [koszt 4 materiałów budowlanych]. W zamian za towary luksusowe pozwala na tworzenie Sedatyw i Adrenaliny, pozwalając na lepsze zarządzanie zmęczeniem oddziałów.
* Laboratorium alchemiczne [koszt 4 materiałów budowlanych]. W zamian za towary luksusowe pozwala na tworzenie eliksirów [TBA, wycięte z przyczyn praktycznych].
Nota: Tworzone w powyższych budynkach zasoby muszą zostać zadeklarowane jako zabrane z oddziałami z prowincji w której były składowane, jeśli chce się mieć możliwość ich wykorzystania.
Nota: Cecha-Medyk pozwala raz na [wątek|turę] wyprodukować któryś z możliwych do stworzenia specyfików za darmo. Wartym uwagi jest jednak, że wyprodukowanie w zwykły sposób specyfiki zapewniają na ogół kilka użyć w trakcie bitwy, ta cecha medyka nie ma więc nic wspólnego z +k towarów luksusowych na turę.
3. Obronne karty struktur
[Na ten moment nie jest przewidziane oferowanie graczom planów ich posiadłości przed rozpoczęciem wątków na zadanych terenach]
- Mały fort [struktura mniejsza i łatwiejsza do zdobycia niż "przesmyk zemsty"] - 8 Materiałów budowlanych
- Średni fort [Odpowiednik stuktury poznanej w przesmyku, na porównywalnym poziomie są aktualnie wasze główne twierdze] - 14 materiałów budowlanych
- Wieża strażnicza [Chroni przyległy budynek. Jeśli w prowincji znajduje się oddział, efektywność znacząco zwiększona] - 3 materiały budowlane
- Stanowisko artylerii [Chroni znajdującą się wewnątrz jednostkę artylerii, oraz umożliwia efektywniejsze przeładowywanie. Tylko dla frakcji posiadających artylerię] - 3 materiałów budowlanych
4. Jednostki
- Standardowa liczebność oddziałów zostaje zwiększona dwukrotnie [zmiana kosmetyczna]
- Cecha: weteran staje się dostępna. Jest przyznawana wedle widzimisię opiekuna gry części z oddziałów którym udało się przeżyć szczególnie ciężką bitwę.
Weteran zwiększa odporność jednostki na niektóre warunki zewnętrzne, oraz pozwala na zwiększenie efektywności niektórych działań.
5. Organizacja wątków
- Do deklaracji wątków w kolejnych turach będzie dodawana fabularna nota wstępna.
- Wątki przekazane mgom pomocniczym otrzymują karę do poziomu trudności. Wpływa to jednakże również na poziom nagrody.
[TBA ze względów praktycznych wycięte]
- Bazowy poziom trudności wątków, zgodnie z początkowymi założeniami, nadal będzie zwiększany.
-------
Zamknięcie ostatniej tury trochę zostało spowolnione przez pad cba i parę innych czynników. W związku z tym spodziewam się go i tak w przeciągu najbliższych tygodni.
Ponadto jest to moment stosowny na wymienienie uwag odnośnie tury pierwszej, oraz planowanych zmian. Wszystkie zmiany mają charakter sugestii i nie są wiążące. Jest to więc tym bardziej dobry moment na wskazanie tych głupich, oraz konstruktywne zaproponowanie tych mądrych.