Tworzenie frakcji.
: 2014-09-18, 14:05
Glau napisał, że nie ma czasu (bo gdzieś idzie na pół godziny), więc ja zrobię ten temat. Skoro mi mówił, bym sobie robił frakcję...
Co gdzie wpisać:
Mój przykład (Work in progress):
Nazwa frakcji: Reths
Surowce do produkcji jednostek: Metal, Mana
Surowiec do utrzymania jednostek: Energia
Surowce do produkcji budynków: Metal, Biomasa
Preferowany typ terenu: Wysoce magiczny (Domieszka leśnego)
Specjalizacja: Piechota Dystansowa
Logo: http://images.clipartlogo.com/files/ss/ ... _small.jpg
Przywódca:
https://skins.hiveworldterra.co.uk/imag ... ander3.jpg
0-4 RK-40 - Przyłączony do oddziału daje jednostkom piechoty dystansowej cechę: +1 do ataku - Szybki
Inni dowódcy:
http://bowdowntous.com/images/uploads/s ... ion-01.png
0-4 RK-1 - Szybki
Bonus Startowy: Ulepszenie pól metalu + ulepszenie budynku wydobywczego
Jednostki:
1. Jednostka: Probe
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal (6 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
1/1 - Szybkość - Wrażliwość: Piechota Szturmowa
2. Jednostka: Seeker
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal, 1 Mana (9 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
3/2 - Wrażliwość: Jednostki Ciężkie
3. Jednostka: Mountain Seeker
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal, 1 Mana (9 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
2/2 - Góral
4. Jednostka: Forest Seeker
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal, 1 Mana (9 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
2/2 - Leśnik
5. Jednostka: Prime
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 2 Metal, 1 Mana, 1 Energia (16 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energia
3/2 - Zasięg +1 - Wrażliwość: Piechota Szturmowa
Historia frakcji Dawno temu na tym terenie rozbiła się jednostka - statek bojowy. Załoga zginęła, a maszyny rozbiły się na kawałki... Rok po roku magia penetrowała te szczątki, aż w końcu rozpoczęła się regeneracja. Podbój mógł zostać kontynuowany, tak jak i przekształcanie tego świata na podobieństwo pierwotnej planety...
Kod: Zaznacz cały
[b]Nazwa frakcji:[/b]
[b]Surowce do produkcji jednostek:[/b]
[b]Surowiec do utrzymania jednostek:[/b]
[b]Surowce do produkcji budynków:[/b]
[b]Preferowany typ terenu:[/b]
[b]Specjalizacja:[/b]
[b]Logo:[/b]
[b]Przywódca:[/b]
[b]Inni dowódcy:[/b]
[b]Bonus Startowy:[/b]
[b]Jednostki:[/b]
[b]Historia frakcji[/b]
Spoiler
Pokaż
Nazwa frakcji: Chyba wiadomo
Surowce do produkcji jednostek: Najlepiej podać dwa.
Surowiec do utrzymania jednostek: Dla istot organicznych - biomasa.
Surowce do produkcji budynków: Znów, najlepiej dwa.
Preferowany typ terenu: Chcielibyście zaczynać w lesie? A może na terenie magicznym?
Specjalizacja: Jakie jednostki wychodzą nam najlepiej, na jakich opiera się frakcja
Logo: Link do obrazka.
Przywódca: Karta 0-4 z atrybutem "szybkość" oraz dodatkową notą
Inni dowódcy: Karty 0-4 z atrybutem "szybkość". Jeśli nota przywódcy nie jest za mocna, jedna z nich też ma notę.
Bonus Startowy: Lepiej z tym poczekać do ogłoszenia oficjalnej mapy. Kto wie czy nie będzie czegoś brakować?
Jednostki: Projektujemy zgodnie z pdfem.
Historia frakcji No, chyba że chcecie być szarą masą.
Surowce do produkcji jednostek: Najlepiej podać dwa.
Surowiec do utrzymania jednostek: Dla istot organicznych - biomasa.
Surowce do produkcji budynków: Znów, najlepiej dwa.
Preferowany typ terenu: Chcielibyście zaczynać w lesie? A może na terenie magicznym?
Specjalizacja: Jakie jednostki wychodzą nam najlepiej, na jakich opiera się frakcja
Logo: Link do obrazka.
Przywódca: Karta 0-4 z atrybutem "szybkość" oraz dodatkową notą
Inni dowódcy: Karty 0-4 z atrybutem "szybkość". Jeśli nota przywódcy nie jest za mocna, jedna z nich też ma notę.
Bonus Startowy: Lepiej z tym poczekać do ogłoszenia oficjalnej mapy. Kto wie czy nie będzie czegoś brakować?
Jednostki: Projektujemy zgodnie z pdfem.
Historia frakcji No, chyba że chcecie być szarą masą.
Mój przykład (Work in progress):
Nazwa frakcji: Reths
Surowce do produkcji jednostek: Metal, Mana
Surowiec do utrzymania jednostek: Energia
Surowce do produkcji budynków: Metal, Biomasa
Preferowany typ terenu: Wysoce magiczny (Domieszka leśnego)
Specjalizacja: Piechota Dystansowa
Logo: http://images.clipartlogo.com/files/ss/ ... _small.jpg
Przywódca:
https://skins.hiveworldterra.co.uk/imag ... ander3.jpg
0-4 RK-40 - Przyłączony do oddziału daje jednostkom piechoty dystansowej cechę: +1 do ataku - Szybki
Inni dowódcy:
http://bowdowntous.com/images/uploads/s ... ion-01.png
0-4 RK-1 - Szybki
Bonus Startowy: Ulepszenie pól metalu + ulepszenie budynku wydobywczego
Jednostki:
1. Jednostka: Probe
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal (6 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
1/1 - Szybkość - Wrażliwość: Piechota Szturmowa
2. Jednostka: Seeker
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal, 1 Mana (9 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
3/2 - Wrażliwość: Jednostki Ciężkie
3. Jednostka: Mountain Seeker
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal, 1 Mana (9 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
2/2 - Góral
4. Jednostka: Forest Seeker
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 1 Metal, 1 Mana (9 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energii
2/2 - Leśnik
5. Jednostka: Prime
Typ jednostki: Piechota Dystansowa
Koszt Produkcji: 2 Metal, 1 Mana, 1 Energia (16 pp)
Koszt Utrzymania: 1 Energia
3/2 - Zasięg +1 - Wrażliwość: Piechota Szturmowa
Historia frakcji Dawno temu na tym terenie rozbiła się jednostka - statek bojowy. Załoga zginęła, a maszyny rozbiły się na kawałki... Rok po roku magia penetrowała te szczątki, aż w końcu rozpoczęła się regeneracja. Podbój mógł zostać kontynuowany, tak jak i przekształcanie tego świata na podobieństwo pierwotnej planety...